Fläskigt offpist.

Oh ikväll var en bra kväll.
Jag är fortfarande sjuk och har de senaste dagarna verkligen känt mig som en stor gråsten på botten av norra ishavet.
Men underbara Michelle du får mig att må så bra.
Jag önskar att du också kunde få ha det lite lättare just nu.
Kärlek till dig min underbara vän och tack för att du finns där och kommer och drar upp mig när jag lyckas fastna lite för långt nere där i det mörka. jag älskar dig.
Åh vad skulle jag göra utan mina underbara vänner.

Jag hade nästan ställt in mig på att stanna hemma i helgen men nu är jag fan pepp.
vill inte vara hemma och ha tråkigt nåt mer. från och med imorgon struntar jag i om jag fortfarande är dålig.
efter 5 dagar så borde det ju inte smitta någon annan heller tycker man. eller?

Så på fredag blir det finfin middag med en några finfina tjejer och det ska bli så trevligt!
Vi ska fira JohannaÅ som har fyllt år. det kommer bli charmant!
Och sen får vi se vad helgen ger.

Nu ska jag göra lite situps och sen lägga mig och försöka sova.
fast först titta på medium såklart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0