Rainy days revisited.

Jag hatar arbetsförmedlingen i östersund. 
så då var det sagt.

Idag är en riktigt slödag, det bara regnar och regnar, jag har ingen snus och inte ett öre så jag kan köpa snus.
Men det vore faktiskt skönt om jag kunde klara mig utan. fast jag känner redan nu hur jag blir tröttare och mer och mer irriterad. men vi får se.

I helgen spelade sanctification, jag louise och sebbe gick dit och kikade och vi hade riktigt kul! iallafall jag och louise.
efteråt gick vi på en fest på rådhusgatan men där blev vi utslängda i korridoren så vi gick ner på the rock och där var det hur mycket folk som helst. jag började fundera om golvet verkligen skulle hålla för alla där.
Men iallafall, en riktigt bra helg.

våran ena hund blev biten i benet och blev tvungen att opereras så nu springer han omkring med en såndär stor plasttratt runt huvudet stackaren. men jag kan inte låta bli att skratta för det ser ju verkligen fruktansvärt roligt ut!

Sitter och väntar på middag som mamma lagar idag. Men jag fick veta av brorsan att det blir kassler, som jag verkligen inte tycker om. typiskt!

Sen ska jag skriva lite mail med jobbansökningar och skicka iväg och kanske försöka städa rummet här.
Hoppas regnet drar förbi och att det imorgon blir sol och varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0