Untrust us.

Idag är det tisdag igen och jag sitter och tittar på lost.
Jag blir knäpp av den serien och alla dessa konstigheter. Men kan inte slita mig iallafall.
Imorgon vill jag ha solsken och värme, men det lär jag ju få vänta ett tag till på.
Och på fredag vill jag ha mys ute på altanen med vin, musik och vattenpipa.

I helgen var det massor av kalas.
på fredagen hade vi födelsedagsmiddag för johannaÅ och det var hur trevligt som helst.
efter middagen så åkte vi alla upp till sofies lägenhet på körfältet där vi fortsatte med lite alkohol och lekar.
och efter det tog jag och michelle en snabb taxi ner till city och gick på olearys men där var det lugnt som i graven.
Sandra kom ner och då gick vi till plaza. där var det överfullt som vanligt. men kul hade vi!
På lördagen fortsatte vi med en härlig förfest hos fina johanna och sen vidare ner på plaza, igen. och vi hade oh så roligt!
johanna slängde kryckorna och dansade loss som aldrig förr! härligthärligt.

Nu åter till tvn!
ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, oh yes she did!! :D

2009-05-13 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0