All we can do is keep breathing

Jag stickar en halsduk. Vit.
Jag har bara hunnit ca 15 centimeter men den växer sakta fram.

Igår hade vi fest för Ulf som fyllde 40 år. God mat och dryck, trevligt folk och hysteriskt roliga lekar.

Jag har varit lite förkyld och febrig hela veckan och nu känner jag hur det börjar värka i hela kroppen.
men jag hoppas det bara är trötthet.

Jag måste tydligen börja gå till någon som man pratar med en timma varje vecka.
Jag vet inte hur jag känner för det än.

Jag har varit i aspås sen i måndags, nu är jag i torvalla och vill bara tillbaka ut till skogen.
Ingen trafik, inte en massa folk. bara fin natur och lugnt och skönt.

nu ska jag fortsätta stickandet och kolla på Per Morberg på tvn.
Sen ska jag ta ett bad eller duscha, har inte bestämt mig än, och bädda rent i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0