Not even death can make us part

Idag är det måndag igen, jag sov alldeles för länge men har ändå haft en väldigt produktiv dag.
bakat filmjölksbröd, som jag trodde skulle bli "ka ta strof" men det blev riktigt lyckat!
sen gjorde jag två plåtar med kokostoppar, som dom heter tydligen. sjukt goda och inte så onyttiga.
Mitt upp i allt ringde mamma och sa att jag skulle laga middag, och ge hundarna mat och det gick ju bra det med.

på lördag är det mayhem, jag längtar som tusan. har inte sett dem live, och det är ändå dom jag lyssnat på längst inom den genren.
R:et kommer på torsdag, ska bli riktigt kul att träffa honom med. Och han fyller år så jag ska se till att baka en tårta av nåt slag. kanske choklad.

imorgon tänkte jag försöka komma upp i tid och ta mig in till stan och uträtta lite.
och så måste jag nog tyvärr ringa till dom som har floristutbildningen och säga att jag inte kommer kunna gå, av ekonomiska skäl såklart. skitliv.
Men jag måste försöka få in lite pengar iallafall så nu har jag börjat fundera mer på norge, om jag inte kan hitta nånting här hemma lite snabbt.

nu ska jag sätta igång en tvätt och sen hoppa in i duschen.




 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0