I want a meaning from the back of my broken hand

Imorgon är det fredag. då åker jag till karlstad och till fina sandra.

just nu sitter jag och går sönder.
Det bor en människa här ovanför oss som spelar piano.
hela jävla nätterna.
och bara skalor. upp och ner upp och ner. byter tonart. upp och ner upp och ner.
jag blir tokig. hur mycket jag än höjer tvn eller musiken (så mycket som jag tror är okej utan att jag ska störa nån av grannarna) så hör man det där förbannade pianot. jävla idiotjävel. PLUS! att det är nån, antingen en granne som är väldigt förbannad och slår med en kvast i väggen eller taket, eller om det är pianoidioten som sitter och försöker stampa takten så det dånar och smäller. väldigt dålig taktkänsla måste jag tillägga.

Piano är ett fruktansvärt fint instrument när man spelar rätt, och med rätt känsla. men det här, det är sånthär som förstör folks liv! om jag får överdriva en gnutta bara.

Nu ska jag ta och se sista delen av idol, sen ska jag göra mig i ordning inför imorgon och sen försöka sova.




Kommentarer
Postat av: sassa

Haha ja herregud vad kul det kan vara med grannar ibland. Du vet istan hemma då jag hade kärringen bredvid som började med fiolen klockan sju på morgonen...härligt härligt!

2009-10-01 @ 23:03:38
Postat av: F

fyfan va störigt det är alltså! UH! see you tomorrow snygging!

2009-10-01 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0