It's dangerous to live, I am told.

Nu har vi haft visning nummer ett.
Men det kom bara 3 familjer.
förbannat dåligt tycker jag när vi ändå säljer stället så billigt.

Just nu sitter jag i mitt sjukt rena och fina rum i en av frisörstolarna, kikar på singing bee celeb och ska snart gå ner och och se om jag kan få mig nån sorts middag.

Imorgon är det fredag, jag vill dricka öl men det går ju inte utan pengar så jag funderar på att åka ut till aspås och bara ta det lugnt med farmor och farfar. kanske få en natts sömn och äta massa god mat.

Jag kikade på smala sussie här om dagen och nu har det ju kommit en ny film med det gänget, bröllopsfotografen.
Den måste ju ses.
Björn Starrin är rolig som tusan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0