Welcome to sky valley

Lördag morgon och jag tror jag kanske håller på få ögoninflammation.
vad ska man göra för att kurera sig mot det?

Senare idag ska jag gå på skattjakt här hemma och skrapa ihop lite småpengar så jag kanske har råd att köpa en snusdosa.

Jag ligger i sängen och lyssnar på kyuss. bra morgonpeppmusik.
fast vi får väl se om jag orkar vara vaken eller om jag ska somna och sova några timmar istället.

Gårdagskvällen blev en hemmakväll. lagade mat, gjorde kola och kikade på idol. Helt fel som åkte ut, helt helt fel tyckte jag.

Sen vid 2tiden kom mamma hem fullsomenkastrull och hade först tappat bort sin väska och sen ramlat och slagit upp halva knät stackarn så då fick jag ta fram förbandslådan och pyssla om henne lite.

sova eller inte sova, det är frågan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0