Your huddled masses yearning to breathe free.

Tisdag idag, jag sitter här med alla papper till olika skolor men kan verkligen inte bestämma mig för var jag vill gå.
I stockholm har jag ju förmodligen boende, men jag har en liten längtan om att dra mig uppåt i landet.
Det har liksom etsat sig fast i bakhuvudet att jag ska till Vännäs av alla ställen.

Inatt liksom alla andra nätter så kunde jag inte sova, så jag letade fram en film som jag inte hade sett på ett tag, Sylvia.
Väldigt mörk film med massa poesi, passion och förtvivlan.

Jag funderar på att ta med mig kameran på en promenad innan solen försvinner helt för idag.

Och sen ska jag laga mat med mamma, fortsätta den eviga packningen, städningen och bortrensningen av obetydelsefulla saker som inte får följa med längre än hit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0