breathtaking, breathtaking

Idag är det Torsdag, imorgon är det fredag och då ska vi dricka öl.
Louise och jag är hemma i lägenheten och kikar på mtvmusicvideoawards och johannna är på skolan.
Jag mår bra. fick lite hemlängtan igår men det var mest trötthet. vi har dat bra här.

Och jag fick inte lägenheten. jag hade för dålig ekonomi. men det sa jag ju till om redan från början. jävla idioter.
få mig att må litelite sämre bara. gör det.

Det känns som att jag har bott här i flera månader redan. men det har bara gått en veckan.

i like it!











Kommentarer
Postat av: sassa

Men vafan, idioter!=/

Vet du, jag fick massa pengar idag! så nu blir de stockholm, tänkte komma runt den 1 okt tror jag!=)

2009-09-17 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0