have you ever

Jag sitter och tittar på the hills och väntar på att johanna ska komma hem.
om minde än en vecka åker jag tillbaka till östersund, men jag vet inte. jag känner inget.
Det enda jag vill är att åka hem till farmor och farfar. där trivs jag som bäst. och där känner jag mig behövd och omtyckt. och jag slipper en massa trafik, stress och hets.

Men jag måste ju göra nånting nu, skaffa ett jobb eller söka utbildningar. men jag vet ju inte vad jag vill.
Har börjat fundera på florist. men tänk om jag söker det och betalar en massa och sen ser att det verkligen inte var nåt för mig.

ballkongdörren stör helt öppen här, svinkallt men friskt och skönt. och man hör löven susa högt.

nu ringde johanna och kommer snart med mat. så nu ska jag diska och fli ihop lite här.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0