Stay with me forever.


Idag är det torsdag. alltså en endast vecka kvar tills jag sätter mig på tåget ner till huvudstaden med mina packade väskor och förmodligen en bra känsla i magen.
jag längtar efter äventyr! även om jag är lite nervös ska det bli härligt.

Jag har börjat skrivit upp allt jag ska ha med mig, och hoppas att jag får med mig så jag klarar mig i en månad. för jag har inte planerat att åka hem nånting under tiden jag är där.

Igår kom louise hit, vi gick en lång promenix med hundarna, drack te och kikade på seinfeld såklart!
Och ikväll blir det mys med Michellen hemma i hennes stuga. och imorgon ska jag försöka träffa erik.
och sandra min sandra måste hinnas med också!
och jag hoppas att hon kommer ner nånting till stockholm, det vore wonderful!

Mamma och N-O ska äta surströmming nu och jag ska ta och laga till nånting till mig och jownas.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0