pound for pound, I am the most vicious of all.

Idag är det tisdag. och nu är den 9 dagar kvar tills jag åker!
det känns inget än. men jag kommer nog bli lite nervis sen när jag väl är framme. men jag har ju fina johanna där som tur är. som vid det här laget är rätt van vid storstan skulle jag tro.

Idag har jag skurat toletten. det är väl det enda jag har gjort. och letat efter mitt jävla hårband i flera timmar. men kan inte hitta det någonstans. blir så jävla irriterad när saker bara försvinner.

Och medans jag pysslar på så lyssnar jag på lite finmusik. lite Nokturnal mortum och Emtombed.
Jag kommer igång lite och det är skönt.
snart ska jag ta mig iväg och simma med. jag ska simma och simma tills mina armar och ben inte orkar ta ett simtag till. det var så längesen nu, men det är där jag trivs bäst, i vattnet.

Nu längtar jag till höst och vinter. Vill ta fram alla stickade tröjor, mössor, vantar och halsdukar. Och dom härliga vinterjackorna.

Och jag längtar tills den 6 oktober då Amon amarth och Entombed med flera intar östersund. Åh vad jag längtar!
Då jävlar säger jag.
Och jag håller tummarna för att världens bästa metalsäändra kommer hem tills dess !










Kommentarer
Postat av: Anonym

I will try honey!<3

2009-09-01 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0