Crushed and filled with all I found. Underneath and inside just to come around.

Nu vet jag hur det känns att vara helt säker på att det är ens sista andetag, hur det känns när man tror att det är nu allt tar slut. det är här mitt hjärta slutar slå.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.


Jag har återhämtat mig efter några timmars sömn på eftermiddagen och sitter nu hemma själv, men det känns bra.
Fever ray rullar i högtalarna, precis som hon har gjort dom senaste dagarna.
Och jag hoppas att det kanske går någon bra film på någon av kanalerna så jag får någonting att fokusera på.
har pratat med louise i telefonen och nu genom datan. hon gör mig glad den lilla gogumman!



Kommentarer
Postat av: Lois

and you make me happy hunnnn<3

2010-01-24 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0