"Jha tro inte på sån fortal. miami vie"

Inatt är en sån natt jag skulle behövt somna föra klockan 00 för att orka upp och kunna ringa och få en tid hos läkaren. Men istället är jag vaken, mer pepp än nånsin, lyssnar slayer och cannibal corpse, och bara mår bra och är glad. kan man inte få vara lite lagom och normal nångång.
upp och ner som en jävla berg och dalbana hela jävla tiden.





jag vill
gå och ta en fika på stan.
gå på bio.
ha filmkväll.
åka till karlstad.
åka till fjällen.
handla kläder.
kunna prata flytande franska.
inte ha körtelfeber eller halsfluss eller vad det nu är jag har lyckats fått.
sälja min säng och köpa en mindre, mjukare.
ha längre hår, även om jag är dålig på att borsta det.
aldrig mer få en panikångestattack.
spela i ett band för tusan.
lära mig att gå i höga klackar.
kunna sy och designa kläder.
lyssna på slayer, dricka öl och headbanga. och slåss, men bara lite.
få ett jobb.
ha en egen lägenhet
hitta tillbaka till migsjälv
jag vill jag vill








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0