"Kvinna från sveg dränkte sig i tändvätska, tänkte spränga kommunhuset"

Det är hemskt jag vet, men kan ni tänka er hur jag bara började asgarva när det var det första jag hörde när jag vaknade och slog igång nyhetsmorgon.

Idag är det torsdag, om mindre än en timma ska jag traska iväg mot bussen och åka in till våran lilla stad.
Och sen när jag kommer hem tror jag det får bli en rejäl städtimma på mitt rum. det ser förjävligt ut helt enkelt.
Min kropp och själ vill ut på vägarna och resa litegrann. kanske en sväng till hufvudstaden och en vända till karlstad.
Vi får se vad dom säger, hur mycket pengar jag får.
Jag hoppas på några tusen, men dom lär väl tycka att jag inte varit tillräckligt aktiv med mitt arbetssökande hit och arbetssökande dit.
skitliv.
Nej nu får det vara nog. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0