Love sometimes leaves you as dead as yesterday. Hoping to hold a handful of sunshine.

Det måste vara en av dom vackraste låtarna på denna jord.
En sån känsla som han inger klarar inte många av.

Idag var jag på möte, jag trodde jag skulle få lämna in bankpapper och få pengar men då säger socjävlarkvinnan att jag inte ska lämna in nå papper förän i februari. Även fast jag har sökt så många jobb som jag ska söka och för en gångs skull har fått nån respons på mina ansökningar.
Ska jag gå utan pengar nudå i en hel jävla månad?
förbannade helvetes jäkla idioti.

Nej det där får jag ta och ordna upp på nåt vis.

Solen skiner och en massa snö blåser av träden, men om ca en timma så är det mörkt igen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0