When you're feeling fired up, I will fire with you.

Måndag morgon. Nytt år och nya tag.
Julen och nyårsafton har varit fin, mysig och rolig. bästa på länge känns det som.
Nu ska jag snart gå ner och ta en dusch så man vaknar till och orkar hålla sig vaken.
Sen blir det frukost och så ska jag sätta mig och jobba lite med arbetssök och lite listor och grejer.
Vid 12 kommer erik hit och ska dricka kaffe, det ska bli trevligt som tusan! var så längesen vi snackade.
Efter det nångång på eftermiddagen ska jag och louise ut och gå en timma. hoppas att det blir friskt väder.
Imorgon kommer sandra in till stan så då ska jag passa på och umgås med henne innan hon åker tillbaka söderut.
Vi sågs ju aldrig på nyår tråkigt nog.
Och jag hoppas att jag kommer ha tid att åka ut till aspås med. det är nyttigt att åka dit med jämna mellanrum och ladda lite så man orkar med vardagen.
Och jag hoppas att jag kommer kunna träffa fina michelle och sandraG med.
Det är mycket man vill.


Burning bridges shore to shore
I break away from something more
I'm not turned on to love
Until it's cheap
 
Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down
I'll never let you sweep me off my feet
 
This time baby
I'll be bulletproof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0