Jag är lucy in the sky.

musik, kaffe och nyfärgat hår.
Jag har varit på affären inte bara en utan två gånger, gjort räkröra som jag ätit på tunnbröd till middag och försöker att sjukskriva mig tills imorgon men det är inte det enklaste.

Är fruktansvärt uttråkad just nu och behöver nånting nytt, fortfarande. men jag är för feg för att göra nånting åt det, känns det som.
I sommar är det tänkt att jag ska arbeta på badet igen men har en stor lust att bara strunta i det och åka iväg någonstans. varför kan jag inte ha det i mig att bara göra det istället för att vela fram och tillbaka hela tiden?
En riktig kick är vad jag behöver. kick it.
Nu ska jag pyssla med nåt, måla lite eller kanske försöka skriva en låt. skulle behöva tvätta och har ett berg med disk som väntar fint i köket. vi tar på en fin låt yes.



Kommentarer
Postat av: sassa

tycker att du & jag tar & åker bort i höst. Typ volontärarbetar med djur i afrika:) fatta vad kul, men skulle aldrig vilja åka sj..

2011-04-05 @ 15:12:44
Postat av: f

Haha ja det skulle vara så jäkla coolt!

Hoppas du mår bra kära vän, du ska veta att det går nästan inte en dag utan att jag funderar på när jag skulle kunna åka ner till karlstaden och hälsa på, få komma bort från Ö ett tag och se lite nytt folk.

2011-04-05 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0