In our dreams we can never die.

Det här är så typiskt mig, borde ligga och sussa djupt och skönt när jag har en tid att passa klockan 10.00 imorgon, men nej.
Nu började den kreativa ådran i mig att klia och jag sitter och målar för fullt, jäkla nattarbetare är vad man är.
Men om man ska ådstakomma något konstnärligt så är det ju nu, man skriver dom bästa texterna och melodierna, målar dom finaste tavlorna, och har alla dessa härliga djupa tankar om nätterna.

Men som sagt, klockan 10.00 imorgon ska jag infinna mig hos en såndär optiker för att få mig några nya glajjor, som jag förhoppningsvis passar i.
Sen ska jag arbeta mina 8 timmar och sen vankas det personalfest med mat och alkohol.
Det kommer bli fint som snus.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0