Math o Mat

Matematikmatematik i ren jävla panik!
Nä, men ibland blir man bra frustrerad.
Oftast går det bra men sen kör jag fast i räknandet och i virrvarret av siffror, x och y:n.

Idag fick jag besök av mina fina farföräldrar. Vi åt semlor och spatserade på stan.
Sen när vi skulle gå och äta middag någonstans så säger(läs skriker) lilla Farmor:
"MEN! Kaaaaan vi inte gå på Mecdånolds!? Jag har ju varit sugen på en sån där hamburgare i flera veckor nu. Så kan vi äta sånadär mm mmchips och mysa!"
Haha! fina härliga farmor. Farfar åt sin lilla cheeseburgare med kniv och gaffel och plockade isär den till minsta partikel, ungefär. Men trevligt var det.
Efter maten så gick vi på Ica, jag fick fylla upp en hel korg med en massa mat jag behövde och sen avslutade vi dagen med att jag fick en massa kramar och 550 kr rakt i handen. Fina snälla människor. Vilken tur dom finns.




Kommentarer
Postat av: Maria

Men underbaringarna!! Härliga farföräldrar du har alltså =D

2012-02-18 @ 08:00:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0